Wababaaba


/Lucky - Jason Mraz ft. Colbie Caillat

Tjo!

Ericlektion idag som egentligen inte gjorde särskilt mycket för mitt sinande intellekt, men det var väldigt trevligt att höra på dikterna som några i klassen redan har lyckats skrapa ihop. Alltså ja, trevligt, men det har nu satt en enorm press på mina kära små axlar. Woo! \o/ För som ni kanske räknat ut vid det här laget så har jag inte någon dikt. Än.

.. lyckomoment idag var när jag lyckades knipa två kyckling-enchiladas inför helgen. De var inte slut! Oh joy!

Random fact: det är dumt att bära endast ett linne under den här stickade tjocktröjan. Huden kliar.


Jag och Görel med klassen på bio igår. \o/ Lägg märke till skärpan.

Borde egentligen fixa mig lite att äta. Har sedan lunchen ätit en banan, tre godisbitar (lyckades spara en massa från bion woo yay me!) och några händer solroskärnor. Tänker att en kyckling-enchilada borde sitta fint innan folk beger sig till klassrummet för att titta på film. Minns inte vilken det var nu men tydligen skulle den vara bra.

Random fact: mina händer ser ut och känns som sandpapper.

Nu har jag lagt ner 100 000 år på att skriva det här inlägget. Det får räcka. D:

/R


Kommentarer
Postat av: Görel

Gillar näst sista raden.

2011-01-21 @ 22:16:29
Postat av: Rebecka

Men tack vare dig så mår de mycket bättre nu. Oh master Yoda, teach me in the ways of taking care of myself?

2011-01-22 @ 01:08:45
URL: http://hacmox.blogg.se/
Postat av: Görel

Jag är bäst på att ta hand om alla andra än mig :)

2011-01-22 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0