Småtjuvar tar vad som finns \o/

Haha, jag har inte ens tänkt på det innan, men efter lovet är det någon som har tagit mina prinskorvar och köttbullar. Vad snopet. Och irriterande. Och väldigt.. vad uppgiven jag känner mig. Kommer aldrig få reda på vem det är liksom. :')

*

Förresten, skulle ju berätta om min dröm, därav S&G-låten i föregående inlägg. Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände exakt, men jag minns Nenne som var lärare på en skola (duh?) men med vanligt grundskolesystem. Räcka upp handen, sitta med fokus på läraren hela tiden etc. (låter väldigt bra dock.. vad håller vi på med på Tärna egentligen?). Jag skulle åka med tåg dit varje dag, pendla alltså, och det var skitjobbigt. Tågen var konstiga, perrongerna likaså och jag hade med mig en märklig väska.

Nu ska jag äta frukost och sörja min mat.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0