Wise men say





/Can't help falling in love - Elvis Presley

Idag har varit en märklig dag.
Lite jobbig, men efter att jag suttit på mattan i mitt rum och stirrat framför mig en stund så kändes det bättre.
Får hoppas på nya krafttag imorgon. Weey!
Nu hade jag tänkt dra fram "film-stolen" (som är en helt vanlig, lite större, stol.. draperad i min morgonrock för att få den där ehm mysiga känslan.... .. .) och slå mig ner framför datorn (för här har jag ju inte suttit hela kvällen ändå liksom?) för att se en film. Trrrevligt värre.

Gah, måste komma ihåg att posta brev imorgon.
Nu när jag faktiskt har tagit mig i kragen och skrivit.

Har kraftigt chokladsug. o.o

Godnatt folk.
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0