Söndagsvila

Dagen har varit väldigt harmonisk och behaglig måste jag säga.
Blev väckt vid åtta av att Görel smsade bara för att hon kunde och visade hur morgonpigg hon är. Önskade mig dock en god morgon och det är ju faktiskt alltid trevligt. ^_^ Somnade om snabbt efter det och lyckades dra ut på sömnen till halv elva.

Efter lite internetsurfande på vågorna tittade jag på Skönheten och Odjuret, varefter jag gjorde lite yoga. Görel kom på besök mitt i som ett fint litet avbrott och sen ägnade vi en stund åt att fördjupa oss i Disney-klipp på youtube. Aaah, ljuva Disney.

Sitter nu och äter bröd från baket igår. Borde väl ha tagit bilder på högarna med brödbitar som dagen resulterade i, men lita på mig när jag säger att jag kommer ha bröd för hyfsat många veckor framåt nu. :D



Hej hopp, och ivääääg!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0