Liiiite utanför kartan, men det är ju så det ska vara.

Aha! Föreställningen gick jättebra! Och jag är så stolt över klassen, kan inte sägas tillräckligt många gånger. Att vi ändå lyckades få ihop något så.. flytande, förståeligt och med en röd tråd.. helt otroligt egentligen. :')

Förmiddagen var inte så nervös för min del, förrän det var typ en tjugo minuter kvar tills vi skulle åka in till Sala. Då blev jag plötsligt extremt hjälplös och behövde skriva konstant till Görel på facebook för att få lite stöd och kraft att fixa mig iordning. Väntan var ju det absolut jobbigaste. Jag satt mesta tiden uppe i köket (som vi fått tilldelat att hänga i tills föreställningen började). Bara att befinna sig vid själva scenen gjorde mig alldeles för nervös. Men det var trevlig stämning däruppe i köksdelen.. jag gurglade vatten och folk drack hostmedicin och fixade håret samt besökte toaletten ett antal gånger.


/Cemeteries of London - Coldplay

Själva föreställningen flöt på bra och det är en sådan underbara känsla att få bekräftelse från publiken när man hör skratt över en text som man har skrivit i humorsyfte. Gött!


Jag och Görel innan återfärd till Tärna efter en SPECTACULAR SHOW. Glada och trötta! Sonia och Elin i klassen var tyvärr inte med i den men de satt i publiken och efteråt kom de fram med rosor och böcker till oss. :') <3

Åh vad.. glad jag är.
Ska bli skönt att återgå till det normala nu, trots att det här har varit roligt. Kommer bli underligt med fredagar utan Eric dock.

Nu ska jag njuta av natten, flyta med i Célines toner och äta lite solroskärnor. Booyah!

/R

Kommentarer
Postat av: Görel

Woop! Wooop!

2011-02-13 @ 08:11:27
Postat av: PK

Vi ägde scenen!

2011-02-13 @ 12:59:29
URL: http://bloggonoid.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0