Let's sing: lalalalalaaa!


Det är en pinne jag av någon artistisk anledning söker smutta på.

Här sitter jag, mysigt ingrodd i min gröna fåtöljstolthingy och är väldigt nöjd. (Om vi bortser från att mina händer är fruktansvärt kalla.) Det har varit en trevlig dag idag, denna fina onsdag. Nervositeten jag kände igår och i morse över min ogjorda uppgift till idag försvann när jag insåg att Nenne inte är den sortens lärare som styckar upp olydiga elever.

Lilla Buffy-gänget samlades för att se - SURPRISE SURPRISE - Buffy i klassrummet och vi lyckades faktiskt dra igenom hela tre avsnitt innan det fick vara nog. Fjärde säsongen, känns mwaaah! Så pepp! \o/


/After tonight - Justin Nozuka

Känner ett sug efter, tro det eller ej, bröd. Just det som Görel bakade för någon helg sedan. Himla mumsigt att mumsa på. Ja, det där låter som typiskt slöätande. Som slösurfande. Man äter bara för att det finns tillgängligt och för att man inte har något bättre för sig. <.<

Kikade in på Voddler för att se vad man skulle kunna slänga ett öga på ikväll innan läggdags (som brukligt är) och till min oerhörda förtjusning och förvåning såg jag att de har tagit in The Relic Hunter. Hihi. Dras tillbaka flera år i tiden när jag och min bror brukade sitta  på eftermiddagarna efter skolan och titta på just detta program. Inte för att det var så där.. fantastiskt underbart tjohejsan kvalitetsbra, men.. det är någonting speciellt med serier man ser på efter skolan just. De där timmarna efter att man kommit innanför dörren, fixar ihop mellanmål <3 (gärna Oboy!) och tittar typ tills det är kvällsmat. Eller tills man tröttnar på allt dåligt som börjar sändas efter ens eget program.

Ja. Åh. Yay för nostalgikickar. Ska nog ta och se på något avsnitt asap.



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0