"Let's.. kick some ice!"


/I love to boogie - T. Rex

Så har sportlovet dragit igång!

Dagen har varit ganska konstig, eftersom vi hade vår sista lektion igår och idag har de flesta försvunnit iväg till sina ombonade hem och ren disk på hyllorna. Görel och jag fick skjuts både till och från Sala av Simon så nu har vi lassat upp med varsitt litet lager inför veckan. Planerar att göra både pizza och rischoklad.. yum. ^_^

Nu ska ja bara läsa igenom översikt och dialog till mitt drama och sedan skicka iväg det till Kersti.. hua. Dialogen känns lite.. jag vet inte, krasslig. Torr. Tråkig och trist. Får se vad responsen blir..

För övrigt så har jag återigen blivit smått beroende av The Sims 2, vilket känns helt okej. x) Nu har jag åtminstone en partner in crime i Görel. Hon tittar inte konstigt på mig när jag drar upp mina olika intriger, barnproblem, ekonomitrassel och annat smått och gott vid diverse tillfällen.

Wiiie, looov!



/R


Kommentarer
Postat av: Görel

Jag kollade konstigt på dig en gång vet du! Eller så kanske jag gjorde det i tankarna. Men det var när jag trodde du pratade om din riktiga familj.

2011-02-25 @ 15:29:53
Postat av: Rebecka

Jag tror att du tittade på din mat och rynkade ögonbrynen. x)

2011-02-25 @ 22:28:23
URL: http://hacmox.blogg.se/
Postat av: amanda

Åh haha! Minns när vi satt i din mörka källare, lekte psykos och stängde in en hel släkt mellan fyra väggar, ingen dörr, inga fönster, MEN en lampa som man kunde släcka och tända för tristessens skull. Saknar dig. Ska posta brev snart.

Kram!

2011-02-27 @ 12:22:55
Postat av: Rebecka

Hahaha jaaa, det var med dig! Det är min bästa Sims-historia, den håller än. :D Saknar dig med!

2011-02-27 @ 22:11:42
URL: http://hacmox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0