Giggeligiii

Hm. Har ingen förklaring till den något märkliga rubriken.
Mer än att jag känner mig glad och fnissig inuti. ^_^

God morgon!

Härlig morgon! Största anledningen är att jag lyssnar på Elvis-låtar som jag inte hört tidigare. Det är någonting med den mannens musik som gör mig trevlig i huvudet.


/Dirty dirty feeling - Elvis Presley

Är uppe förvånansvärt tidigt, med tanke på att jag skulle kunna gå och lägga mig igen och sova i alla fall en 40 minuter till. Känns som att min dikt till nästa veckas responssamtal är ganska klar.. tänkte egentligen skriva en eller två till, men ehm jag orkar nog inte.


Bild från i höstas, Tärna i kvällning.

Min fot är fortfarande lite stumpad så hoppar zumban idag. Kanske läsa i diktsamlingen vi har till imorgon eller skriva på min berättelseidé istället. Textsamtalet igår gick väldigt bra och nu känner jag mig mer än peppad att skriva och utveckla tankarna jag har. Wiie. ^^


/The girl of my best friend - Elvis Presley

Hoppas att även ni får mysigt morgonhumör av det här. Dagen känns genast så mycket bättre när morgonen börjar bra och inger hopp och glädjeskuttkänslor. ^^

Annat som händer idag.. Nenne pratade igår om att gå igenom versmått idag, något jag (trots morgonglädje) inte riktigt kan se fram emot. Haha. Har fortfarande minnet av att sitta på SOL i Lund och gå igenom dikter med människor jag knappt kände för att räkna ut vad som var vad. Usch vad tråkigt. D:  Men! Klart att det kan bli annorlunda den här gången.

Jamber, se upp!




/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0