Att sitta på sin kammare och gå igenom dagen


/Septembre - Barbara

Fejkhögskoleprov idag, vilket torkade ut min hjärna och påminde mig om varför jag är så glad över att gå en "utbildning" utan prov. Fast lite kul var det ändå. Ringde faktiskt mamma direkt efter för att berätta om mitt resultat. :o




Hade alltså inga responssamtal idag, utan det får bli imorgon istället. Så har extra mycket att göra ikväll, har ju så klart ingenting skrivet till inlämningen heller. -.- Hoppar dock över friskvården imorgon (ZUUUUMBAAAAA! SKAKA ROOOMPAH FÖR SEAN BANAAAN ALLA LADIES!) pga foten. Ja, okej, jag låter kanske en aning gnällig men faktum är att efter att jag och Görel röjde omkring i klassrummet till ABBA och Black Eyed Peas och Moulin Rouge igår kväll så känns stukningen mer. Faktiskt. D: DO NOT JUDGE ME!

Or my pain!



/R

Kommentarer
Postat av: Görel

Glada bilder!

2011-02-08 @ 09:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0