Rapport!


/I can see clearly now - Johnny Nash

Skriver ett litet inlägg innan fikat! Igår spenderade vi hela dagen hos mormor och åt god påskamat. Medan de andra tog en promenad satt jag i solen bakom brygghuset och läste liteom reinkarnation. Kan inte direkt påstå att jag känner mig säker inför dessa kommande projektveckor efter lovet, men det kan ju bara bli bättre om jag har läst på lite. Kunskap är makt, som sagt. ;)

Jag glömde ju helt berätta om fredagens hyss och upptåg. Visst, vi åkte till skogen och gick omkring, och sedan besökte vi även lite kort ett galleri med fågelmotiv.
   I bilen hem sen ringde min mobil, jag bad mamma att inte svara eftersom jag misstänkte att det var min bror. Klockan var fyra och jag försökte köra hem så snabbt som möjligt utan att töja alltför myckt på hastighetsbegränsningarna. Kristoffer skulle nämligen egentligen inte hem i påsk var det sagt, dyra biljetter osv, men så hade han fått tag i ett samåkningsgäng och bilade alltså ner på fredagen. Jag var den enda som visste. ;)

Väl hemma låste pappa upp, jag gick och öppnade trädgårdsdörren och där satt bror min. Jag lät föräldrarna själva upptäcka den glada överraskningen. ^^


Godisägget pappa köpte hem, omnomnom.

Snart ska Kristoffer åka norrut igen, men innan det ska vi som sgat fika. Imorgon bär det av tillbaka till Tärna för min del. Nej, jag ser inte jättemycket fram emot det. Men det beror på en hel massa saker. Stressen över projektet och att jag ännu inte hittat någon klänning till bröllopet, Görel är inte där, landskapet ser vintrigt ut i jämförelse med Skåne... Men! Tänker också att det beror mycket på min vanliga jobbiga resfeber. Kommer förhoppningsvis kännas bättre när jag väl är tillbaka.

Fikatajm!
/R

Kommentarer
Postat av: Ingela

Sitter på Tärna nu sen några timmar och här är varmt och väldigt grönt! :-)

2011-04-25 @ 20:38:19
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja, såg det och jag är så otroligt glad för det! :D Hade nog annars åkt på en mindre depression är jag rädd. :P

2011-04-25 @ 22:38:55
URL: http://hacmox.blogg.se/
Postat av: EWWWWWL GÖRWL

Och här sitter jag med magont efter att ha mixat clementin och äpple på ett otillbörligt sätt! Så det kan bli.

2011-04-26 @ 10:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0