Bemärkelsedagen

Oj, fick lite småpanik plötsligt. Här har nästan hela födelsedagen passerat utan någon endaste liten notis från min sida. Jag måste ju ha bevis för att in 21-årsdag verkligen har ägt rum.

Hm. Har inte så mycket bevis faktiskt. Mer än en bild. Vilket jag bjuder på. Så här på kvällskvisten, innan jag däckar. Gerd sover redan i extrasängen. Hon har mer kontroll över sömnen än jag känns det som. Jag har som ett tvångsbehov att sitta uppe för länge.

Hursomhelst, grattis till mig! Första och antagligen sista gången jag firar på Tärna. Det gäller att ta vara på alla ögonblick som är värda att sparas.


Någon minut över tolv den 5e april 2011.

Sovdags. Mest för att batteriet håller på att dö.
Toodles!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0