om att ha en trevlig dag



Solig, vacker dag! Vi har idag diskuterat kring Nedstörtad ängel, ätit god mat, haft skapande verksamhet, yoga, tittat på Buffy. Och jag känner ett oerhört sug efter choklad, ballerinakex, naturgodis och mycket annat. Typ glass med chokladkross. Och varm choklad med grädde och marshmallows.

* http://www.youtube.com/watch?v=QQpgFaGfcFs

Försöker för tillfället komma igång med fortsättningen av min novell. Jag mår illa och känner pressen. D: Men skönt med torsdag imorgon i alla fall.. bara få gjort den här texten och sen är det fredag och helg och.. myyyys. Hoppas hoppas jag kan hoppa på någon bil till Sala för att inhandla till diverse saker som ska göras. Man är så handikappad utan bil. x')

Görel unt Rebecka in tree-action!
Buffy-time i tv-rummet!
Underbart sällskap!


Imorgon är det frukost! <3
/R

Kommentarer
Postat av: Görel

FRUKOOOST!

2010-09-29 @ 22:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0