Håhåjaja

* http://www.youtube.com/watch?v=lpgf2UvQG-k (för att jag lovade Micke att posta en Lifehouse-låt här, visa hur underbara de är!)



Ja, nej men, presentationen av Keats gick sådär, den gick i alla fall. Fick två något stela ben att gå med, och så gick den bara. Men någon höjdare blev den inte.

Jag skulle alltså presentera, säga några ord, om J. Keats inför filmen Bright Star som vi såg idag i aulan. Egentligen skulle vi ha sett den på bio om några veckor, men eftersom den går på höstlovet så kände vi att det var bäst att ha det på skolan istället. Många, de flesta, kommer ju sticka härifrån under lovet. ^^


SÅHÄR flitig är jag. Alltid. (Jag ser inte ens flitig ut liksom. o.O)

Filmen var underbar, jättevacker och hemskt sorglig. Stor del av klassen grät, mig inkluderad. Jag kan inte nog förklara hur sådana här levnadsöden påverkar och berör mig. ;_;

Sedan hade vi (lunchen var för övrigt kalasgod!!) skapande verksamhet, där jag gjorde klart min lilla nyckelring. Mäkta stolt och imponerad. Det var faktiskt väldigt pilligt! D: Man ska inte underskatta små ting och dess pillighet, det kan vara det sista man gör här i livet.

:o

I alla fall! Kvällsmaten: pizza! Fabulastic. ^_^
Anders, Görel och jag diskuterade mina händers olika öden. Kärleksbarnet Rafel och bastarden Tim. Väldigt internt, men jag var bara tvungen att skriva ner det här eftersom det faktiskt tog en stor del av vår kväll att diskutera detta.

Buffykväll också. :D Myspys i kvadrat upphöjt till biljoooner. \o/


Har också ägnat en stund, en fin stund, åt att få mitt hår flätat av käraste Gerd. Vi passar bra ihop. Som grus och gång.


Sov gott susselurar!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0