Efter tre avsnitt av Buffy

* http://www.youtube.com/watch?v=lmraSecyJ8U



Den låten påminner mig alltid om studenten, bara för att Amanda, min lilla Staffanstorpstös som lever loppan i Molkom för tillfället, gjorde en liten film med klipp från studenten till den. Känns väldigt märkligt att det redan har gått mer än ett år sen det var. Tiden går och går utan att man lägger större vikt vid den förrän någonting som påminner om den petar en i ryggen och säger "hey, you!"

(Det som påminner om tiden är engelsktalande, ja.)

Jag tänkte börja med lite visdomsord varje vecka ur diverse böcker jag har. Varje måndag borde det vara men eftersom det redan är tisdag och jag inte kan spola tillbaka tiden, så skjuter jag på det till idag. Nu faktiskt. Så, detta citat ska vi (jag) sen följa resten av veckan.
Slår upp en sida, random stuff liksom, och hör William Shakespeares röst dåna:

"Mitt koppel är av den spartanska rasen
Med breda käftar, fläckiga, med öron
Som sopar morgondagen när de går;
Krokiga ben och hängbringor som oxar;
De springer in fort, men deras strupar
Är stämda som i klockspel."

Allt är fritt för tolkning! Detta togs ur "En midsommarnattsdröm" för övrigt. Följ det.



Jag har ingen tolkning. Jag är tolkningslös ikväll.

Detta inlägg är riktat, återigen, till du vet vem du är. Bara för att liksom. Jag sa ju faktiskt det i matsalen, och vad som händer i matsalen, stannar INTE bara i matsalen. Så är det. :o

Nuuu ska jag läsa in mig på Keats.
Trevlig kväll!
/R

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag är ånyo djupt ärad! :)

2010-10-13 @ 02:00:54
Postat av: Jo

Underbara bilder =)

Hoppas du har det bra. Internet is back ! men har så mkt att göra, har inte hunnit läsa ens hälften av allt här än xD Du är så aktiv =)

Många kramar.

Så glad åt att du verkar ha det bra där uppe i skogen :D ser underbart ut

2010-10-13 @ 22:14:34
URL: http://ansved.wordpress.com
Postat av: Rebecka

Haha, aw, jag har inte hunnit med i din heller, haft mycket att syssla med! Men skaläsa upp mig så snart jag kan. nods

Saknar att prata med dig, får bli snart snart. <3

\o

2010-10-13 @ 23:43:41
URL: http://hacmox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0