Tumult



Dagen med stort D.
Kan/orkar inte beskriva hela händelseförloppet idag, med diktuppläsning och allt som hörde till. Men kan väl säga som så att jag tog mig igenom det och jag dog inte, för här är jag ju. Det var jobbigt dock.

Men ändå befriande.
Jag utmanade mig själv liksom.

* http://www.youtube.com/watch?v=j5WIj8e4B24

Första snön anlände idag. SÅ häftigt. Jag och Görel satt i mitt rum och så tittade vi ut och pratade i mun på varandra av typen: "Är det snö?" "Ser ut som snö!" "Näää... är det verkligen?" "Jag tror.. ja, snö!" Sedan rusade vi ut utan jacka och tog kort på den nästan icke-existerande snön. Några flingor som föll kallt på våra ansikten och händerna skakade. Men barnsligt glada var vi.





/R

Edit: Skulle vilja tacka Görel som alltid lyckas uppmärksamma ordmissar eller språkliga fel jag av misstag tycks göra lite då och då. \o/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0