Stort leende över himlen!

Finfin dag! Och för att styrka detta påstående ger jag er en för mig helt obegriplig låt, en indisk, som jag älskar!

* http://www.youtube.com/watch?v=IEmbhtywyMI

Plus en (väldigt tillfixad) bild som jag tänkte kunde OSA (väldigt tillfixat) vardagsguld!



Varför denna sprudlande glädje?
Vi har haft en väldigt stimulerande och underhållande eftermiddag med Hanna-Linnea där vi pratade om dadaism (http://sv.wikipedia.org/wiki/Dadaism ) och ord. Intressant och många skratt. ^^ En uppgift gick ut på att HanLi gav oss varsin liten hög med utklippta ord från tidningar och sedan skulle vi då sätta ihop dessa helt random, plocka upp ord efter ord, och få fram en dadaistisk dikt.

Lyss till mitt mästerverk:

tillbaka Värmland
meters åtminstone
Tomtar tillbaka
kören själv
inte stränga
ingen Det
på american
vit

Jag vet inte om detta riktigt är min stil (nej det är det inte, jag skriver herregud aldrig så här) men roligt var det!



Snart är det kvällsmat (tror spaghetti och köttfärssås, men man kan ju ha fel) och sen Bufffffyyyyyy.... \o/
Argh, måste ägna resten av kvällen sen åt att läsa på om Keats.
Jag ska ju agera värsta proffset imorgon tydligen.
Varför?
Ja, det får ni veta om morgondagen går bra utan brutna ben.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0