Nattuggla



Hejhej! Goderafton.
Jag lovade faktiskt en viss person, du vet vem du är om du nu läser detta vilket du borde eftersom jag litar på dig som trogen läsare!, att skriva i bloggen idag. Efter kvällsmaten.

Nu blev det ju inte så. Eller ja, efter kvällsmaten blev det men lite senare än vad jag hade planerat. Massage kom emellan, och oooh så underbart det var. Härligt att börja veckan med lite avslappning, bara låta någon ta hand om en i 45 minuter. Fabulastic!

* http://www.youtube.com/watch?v=C3Oi233dBQ8



Nu är det någon som tydligen har stulit en panpizza från någon i vårt dagrum. Konsekvenserna av detta har blivit hotfulla och smått oproportionerligt arga lappar. Jag fruktar för hela husets invånares väl. Det står att "kollektiv bestraffning" kommer tillämpas tills den skyldige ger sig tillkänna.

o.o



Sitter här nu på kvälls/nattkvisten och kämpar med uppgiften till imorgon. Jag försöker verkligen minnas allt jag kan om skidåkning/utförsåkning, men det är svårt och resultatet blir mest att jag saknar det ännu mer. Men visst finns det bilder i mitt medvetande som sitter fast, vilket jag är glad för eftersom jag tenderar att glömma mycket jag upplever. D: Men! Ska nog ge mig för ikväll... sitta med resten imorgon.

Kommer nog bli så att jag lämnar in något halvfärdigt fiasko, men som sagt.. man måste våga vara dålig.

.. fast kanske inte slarvig.

Men slarvigt kan också vara konstriktigt korrekt!

\o/

Så.

Godnatt sötetossar.
/R


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag läser!jag läser! du måste berätta mer om pizzadramat! låter spännande! :)

2010-10-12 @ 03:22:20
Postat av: Ingela

Oj oj då, vilket drama!!! :D Hoppas det går bra med skrivandet idag!

2010-10-12 @ 08:00:06
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Bra där Micke, och tack Ingela! Ja, vi följer utvecklingen av dramat med spänning, jag undrar verkligen hur denna kollektiva bestraffning kommer visa sig...

2010-10-12 @ 09:05:18
URL: http://hacmox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0