Inte riktigt midnattstimma men ändå



* http://www.youtube.com/watch?v=Hz8_VSvsppg

Idag föreläste Tommy Deogan om sin bror skulle man väl kunna säga, som var det första dödsoffret för fotbollshuliganism i Sverige. Jag köpte hans bok, Blodsbröder, som handlar om just detta, och fick den signerad med en liten hälsning också.



Blir så berörd av såna människoöden.
Att man inser att livet är ögonblick som försvinner.
Och just det här att han aldrig aldrig aldrig får tillbaka sin bror.
Har tänkte på det hela dagen. Varje gång jag går för djupt så har det varit mycket nära till tårarna. Undrar om Erics diktuppläsningsuppgift öppnade en kran hos mig som nu är omöjlig att stänga. :')

Pölpöl.

Han var för övrigt en väldigt bra föreläsare.



Ser fram emot Erics lektion imorgon. Nu när jag har min dikt avklarad. är mysigt och trevligt att lyssna på de andra. Se vad de har valt för musik och så.

Åh frukost...

Godnatt pärontussar, nanna fint.
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0