Ibland skriver jag bara för att jag inte orkar någonting annat

* http://www.youtube.com/watch?v=OA-SAHEES9U



Luften har gått ur mig. Jag tror det beror på dagens aktivitetsfyllda timmar. Plus att jag inte fick sova ut ordentligt. Hade egentligen planerat sovmorgon, ordentlig en. Typ till framåt 11:30 eller så. Men stressen gjorde sig påmind, klappade till mig där jag låg och försökte gosa ner mig under täcket. Steg upp och tumlade ut i dagrummet för att fixa frukost. Kände mig nerdrogad av trötthet. (Kan ju nämna att jag faktiskt gick upp runt 10-tiden, så SÅ tidigt var det ändå inte men ett 9 timmars LotR-maraton gör sitt.)

Mitt tangentbord irriterar mig så till den milda grad genom att lägga till en extra bokstav ibland. Det gör att jag framställs som en som inte kan stava ordentligt. Jag har inget emot folk som inte kan stava, men jag vill inte ses som en, av den enkla anledningen att jag kan faktiskt stava. Mitt tangentbord kan inte.

Någon spelar hög musik.
Nu lät jag som en gammal tant. Yay me.


(Bilden är från första natten -ensam- här, under strömavbrottet. Och jag lekte med ficklampan. Man har så kul som man gör sig. Jag ser otroligt äcklig ut, äcklig som i läskig. Kolla ögat. Sån fågel.)

Det blev bullbak idag.
Och kokosbollar.
Görel bakade bröd också.
Detta tog flertalet timmar och resulterade i gotte samt ändlös disk.
Mina kokosbollar står i kylen, och jag har räknat dem.
Ahem.





Min mage mår nog inte så bra nu misstänker jag. Den längtar efter vardagsmaten som alltid är nyttig med sallad och näring. Jag längtar lite jag med.

Tittade på "Eternal Sunshine Of The Spotless Mind" ikväll. Ensam. Kändes lite trist så där, men man måste faktiskt respektera att folk behöver få vara ifred ibland. Jag behövde det inte, men alla andra tycktes behöva.

Nu borde jag skriva.

/R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0