"ge mig gift att dö eller drömmar att leva"

Åh så fin han är. Gunnar alltså.

Avskyvärd vånda i sin mest absoluta form gick jag igenom idag. Dumma uppgift. Det känns som att Eric verkligen vill se resultat. Han nöjer sig liksom inte med halvdant utan vill att vi ska göra mer än vårt bästa, för att kunna utvecklas. Jag gillar det, accepterar och respekterar det. Och det är inte ens en fråga om att jag är ängslig inför klassen. Jag vet att många känner nervositetens kalla vingslag mot ryggen och nacken.
   Det sitter i huvudet! Min eviga domare som sitter därinne, gnatar, klagar, skäller och antyder. Det är verkligen sant som de (vilka är "de"?) säger: man är sin egen värsta fiende.

Happ, ska fila på uppgiften till nästa fredag dock. OM jag överhuvudtaget klarar av att ställa mig där framme så vore det trots allt bra om mitt låtval passade något sånär till dikten jag har valt. Hua.



* http://www.youtube.com/watch?v=XvyMG0z0FZY

Imorgon, eller senare idag rättare sagt (än en gång har jag misslyckats med konststycket att lägga mig innan midnatt), är planerna många. Eller ja. De är många för att vara här på Tärna i alla fall. Tvätta. Städa dagrummet. Läsa responstexterna (vilket jag verkligen ser fram emot, våra kärleksnoveller på 101 ord är toppen! Alla är så duktiga och inspirerande ^_^). Kanske hoppa på någon till Sala, alternativt skicka med pengar och köplista. :')


Lingon!



Kallt rum passar inte bra med nyduschat hår btw.
Man lär sig något nytt varje dag.
Kunskap är makt.
Jag har dock ännu ej makten att fixa ett varmare rum. Fläkten torkar ut mina ögonhålor, snart hoppar väl ögonen ut. :o



Dröm sött!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0