Arbete och belöning

* http://www.youtube.com/watch?v=EenSkdSvCio

Hej hopp!

Ikväll var det torsdagsbio med klassen och denna gång var det Jag älskade honom, en fransk film, som var tragisk, realistisk, vacker och väldigt.. rökig. Det kändes som att i nästan varje scen rökte någon. :o Men var mysigt att sitta där i salongen, precis som det brukar vara. Det är något speciellt med att gå på bio flera stycken tillsammans. <3



Okej, nu började jag inlägget med belöningen, men det är bara för att jag är så upprymd och glad!
Dagen började egentligen med gemensamt sms till Nenne för att meddela att vi alla skulle jobba hemifrån idag. Det känns lite fånigt att skriva det varje torsdag, men pliktskyldig som jag är så skulle det inte bli rätt i mitt inre om jag skippade. D:

Sedan följdes detta av tittande på Lejonkungen med Anna och Hanna, varefter vi spelade Geni som inte gjorde någonting för mitt så kallade intellekt mer än att påminna mig hur dåligt allmänbildad jag är. Men trevligt var det i alla fall!



Resten av dagen ägnades helhjärtat åt mitt stackars dammiga, slabbiga rum. Nu skiner det av kärlekens omvårdande hand och jag har till och med vågat "möblera om" litegrann. Det vill säga, jag har flyttat nattduks"bordet" lite närmare sängen (som jag för övrigt antagligen måste flytta tillbaka senare eftersom jag inte klarar av att sova i det röda ljuset från alarmklockan -.-), samt ändrat om på lite värmeljus, växter och foton. Ovan kan ni se hur elegant jag har satt upp saker och ting.

Bara en tidsfråga innan det är översållat med fina dammtussar igen. <3

Nu ska jag fortsätta slöa på nätet, medan jag glufsar i mig det sista utav mitt biogodis.





/R

Kommentarer
Postat av: Jo

Hahaha söta Rebecka :D Älskar bilderna :D



Hoppas veckan flyter på och julen i Lund blir bra! Bokade själv precis biljetter till Kalmar över jul =) Det blir nog bra!



Awww ser ut som en mys mys salong! Jag vill gå på bio, men ingenting går här just nu, tom Sverige har större utbud! :D Anyway



Massa kramar :D

Jo

2010-10-31 @ 22:25:45
URL: http://ansved.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0