Planerna

Det är först när lovdagarna är slut och den vanliga helgen sätter in som man börjar inse att trots härlig ledighet så finns ändå "läxor", uppgifter och annat nödvändigt att göra fortfarande kvar. Gnager på insidan av skallbenet. Jag får lite... panik. :D

* Stryka ord i utdelad text (till tisdag)
* Skiva äckel-text (tisdag)
* Skriva text till Erics lektion (fredag)
* Läsa och ge feedback på responstexterna (måndag)
* Dammsuga + moppa
* Hänga upp tvätten

Mhm? Det är ju inte utan att man undrar hur mycket en person ska få ha på sina axlar!

Men, har även roliga saker att göra idag. Eller ja, en sak hittills i alla fall. Igår handlade jag och Görel inne i Sala, där hon bland annat fick tag på en fin liten stol för 25kr och jag kom äntligen ihåg att införskaffa både plastkrukor och jord till mina små skott. Så idag ska jag alltså försöka komma till skott (HAH! .. dålig humor är dålig humor \o/) och plantera. Kanske kan det lugna mina stressade nerver litegrann!



Och solen skiner precis lika mycket idag, uuunderbart!



Men nej, nu är det dags att sätta igång, till tonerna av Mr Blue Sky med Electric Light Orchestra! Önska mig lycka till... ;)



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0