Hej mitt vinterland!

Snön täcker Tärna vid det här laget och jag hoppas att den väljer att stanna kvar ett tag.
Jag är ju liksom inte främmande för snö bara för att jag är skåning. Och när alla på facebook bad snön försvinna i februari så höll jag istället mina tummar och ville att den skulle bli kvar. Jag älskar snö.

Saknar bara att åka skidor.

Idag är det hemarbete som gäller och för en gångs skull känns det som att jag har för mycket tid över. Jag försöker börja med responstexterna men någonting håller mig tillbaka. Jag försöker börja skriva på min djur-text (ska sätta oss in i ett djurs tankar och skriva utifrån dess perspektiv) men fingrarna vill liksom inte lyda.

Hade gärna gosat ner mig med lite Buffy vid det här laget, men det känns lite fel att titta utan de andra. Kanske mest för att jag inte vill bli alltför uppdaterad om vad som händer exakt innan jag ser avsnitten igen med gruppen.
- det där lät väldigt förvirrande. ;o

Åh, känns underbart att se ut genom fönstren och se det där vita på hustaken och granarna... jag myser.


/"Stop, Look, Listen To Your Heart" - Diana Ross & Marvin Gaye






/R

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag myser också när jag ser snön och det härliga vinterlandskapet :)

2010-11-11 @ 15:53:57
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0