Görel och Rebecka på msn

Görel: Jag klarar inte av facook längre.



Rebecka: Nej. >.<
Men fick du mina meddelanden?



Görel: ARE YOU THERE MY LOVE? OR ARE YOU IGNORING ME? BASTARD.



Rebecka: Men va?
Jag svarade ju.
>.<



Görel: Hallå?



Rebecka: HALLŨ!!!!
HÖR DU MIG?!!



Görel: hallå?
skddflf¨s¨f



Rebecka: AAAAAHHHH WOOOO
åawfkap<og



Görel: ¨s
fa



Rebecka: mkAFkm



Görel: f



Rebecka: !!!!!!



Görel: afasdgfhg



Rebecka: l<snfvl<sndgklzd



Görel: asd



Rebecka: KLISTERSNOR!



Görel: asdfgh
asdfgh
ASDFG
HASDFGH
ASDFGH



Rebecka: MEN SLUUUUTA!


Kommentarer
Postat av: Görel

Ahahah xD

2010-12-07 @ 11:09:37
Postat av: Görel

MEN SLUUUUTA!!! Är bäst.

2010-12-09 @ 14:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0