Förberedelsererererer

Igår köptes granar och det är sviiiinkallt ute. Det blev jag ännu mer varse om idag när jag och brorsan gick ner till stan, spenderade några timmar där (jag hittade julklappar så nu har jag bara en kvar att fixa!) och sedan promenerade jag hem. 5 km dit, 5 km tillbaka. D: När jag kom hem kunde jag inte känna mina lår längre. \o/ Postade några julkort, fick paket från Plätt (som jag tjuvkikade liiiite - mycket - i) och när jag slutligen kom hem igen efter rundan till torget så tappade jag upp ett varmt bad med badsalt (varför heter det tappa upp? Man kan fasen inte tappa upp någonting, det faller ju ner D: ) och låg där tills jag nästan somnade och fick mormorfingrar. DET har jag saknat som in i uppe i Tärna.

Heeelt utmattad nu.







Titta! Håret frös under promenaden hem från stan. D:

/R

Kommentarer
Postat av: Ingela

Läckra vinterbilder :) Här har vi fått mycket snö nu också så det är underbart :) Hoppas ni får en härlig jul där nere, 150 mil mellan oss nu :)

2010-12-21 @ 19:11:06
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tack! Ja, det är ju helt underbart. :D Ska försöka få med mig familjen på både längdskidor och pulkaåkning... ;) Njut av helgen och nyår!

2010-12-21 @ 21:23:35
URL: http://hacmox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0