Tillbaka!

Jag bestämde mig för att göra någonting nervöst och klarade mig utan skrapor, mer att huvudet mitt fått sig välbehövlig vila. \o/ Nu känner man sig uppiggad och.. bra, helt enkelt.

Som en kick i ändan inför packningen i veckan. Har ju inte ens börjat liksom, men känns som att efter den här helgen kan jag fixa en hel del som annars känns ganska svåröverkomligt. Underbar känsla!

Sitter nu här i min ensamhet (trots att stor del av familjen är hemma) och lyssnar på min något ledsna lista Gloomy Sunday på Spotify. Det är faktiskt tillåtet att vara lite nere då och då. Speciellt om kvällarna. Min ultimata depp-musik är Lady Kill, känner bara till en enda av mina kompisar som lyssnar på dem.

Imorgon blir det nya tag.
Inte ikväll.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0