Sala-cruising

Efter lunchen drog jag, H, AG, A och M in till Sala för att cruisa lite! Kollade in affären där AG jobbar, köpte likadana kläder (jag, H och M) på H&M samt checkade secondhand-affär (där jag fick tag på "Sagan om den röda rubinen" - ingen aning om vad den handlar om.. får väl leta på google... Men språket verkade vara så vackert så jag tog med den, var ju graaaatis x) ) och så köpte alla naturgodis. Haha ^^ men det var så billigt! Köpte hur mycket som helst.. men behöver ju faktiskt inför helgen. Jättemånga ska åka hem imorgon, sååå får bli jag och några få till som ska göra det bästa av denna ensamma helg!

Snart kvällsmat, är faktiskt hungrig. :o Oooh, ska också ha korridorsmöte.. angående disk och städning etc. Ajajaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0