Så!

Blev lite hastigt inlägg innan, jag hade ungefär 45 minuter på mig att skriva ett riktigt långt som jag hade lovat kära Anna, innan min gäst för kvällen, fröken G, skulle komma på besök.. men så ringde plötsligt någon.. Amanda! :D Så självklart tog det en stund också (dock inte så lång tid som jag velat ha det till, men man vill ju inte gärna hänga på i örat sen för att man är stressad D: ) och sen hann man inte så mycket förrän det knackade på dörra. :O Sedan joinade A också, tillsammans såg vi tre Aristocats \o/, gav varandra massage :D, lyssnade på musik och snackade om dittan och dattan.. väldigt trevligt. ^^ Och välbehövligt, var nog första riktigt bra massagen jag har fått i hela mitt liv. :o

Köpte choklad i automaten idag också. Och Gott&Blandat. Är konstant hungrig. D: Lite så där.. halvskrämmande. x')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0